Saturday, April 28, 2012

Morning coffee.

Poranek rozpoczęłam pyszną kawą na mieście w olsztyńskim House Cafe. Przy okazji nie odmówiłam sobie przyjemności sfotografowania mojego stroju. Dzisiaj wybrałam dla siebie legginsy ze skórzanymi wstawkami z Allegro, które pokazaywałam wam już w jednym z poprzednich postów. Do tego jasno różowa marynarka z H&M, bluzka z Bershki oraz buty wygrzebane u cioci w piwnicy :)Z dodatków założyłam tylko niebieskie serduszka, które mogłam sobie wybrać dzięki firmie Oasap, oraz pierścionek z H&M. Weekend zapowiada się upalnie i bardzo słonecznie, dlatego też mam nadzieje, że będzie udany!

English translation:

I started my day with delicious coffee in town. I couldn't resist to take som photos of my outfit. Today I'm wearing leggins with leather elements, light pink blazer from H&M, Bersha blouse and vintage shoes found in my aunt's wardrobe. If it comes to accessories I chose blue earrings hearts from Oasap and H&M ring. I hope that you all will have a brilliant weekend!











Blazer - H&M
Leggins - Allegro
Shirt - Bershka
Shoes - Vintage
Bag - Allegro
Ring - H&M
Earrings - https://www.oasap.com/

7 comments:

  1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podoba :)

    ReplyDelete
  2. bardzo podobają mi się te legginsy i marynarka.
    pozdrawiam!

    http://mademoiselletralalala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Cieszę się bardzo i zapraszam częściej :)

    ReplyDelete
  4. grat great look honey, i really love this combination!

    nice to meet your blog!

    xx

    ReplyDelete
  5. ale mam teraz smaki ;o

    genialna koszula i marynarka! ;)

    ReplyDelete
  6. Dziękuję bardzo ;) Polecam spacerek do jakiejś kawiarenki :)

    ReplyDelete

Thank you for all your fashionable comments!